سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى پاسبانى بس بود مدت زندگانى . [نهج البلاغه]
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
پیوندها
لحظه های آبی
در سایه سار ولایت
گل رازقی

منتظر ظهور
upturn یعنی تغییر مطلوب
فرصت ها
فانوس عشق
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
بندیر
مــــــــــــــبـــــــلِّــــــــــــغ اســــــــلـــام
سلام
شقایقهای کالپوش
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
کلبه بصیرت
*تنهایی من*
بلوچستان
هم نفس
آسمون آبی چهاربرج
دنیای آسان
اشک شور
نگارستان خیال
هواداران همای پرواز
نغمه ی عاشقی
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
اکبر پایندان
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
حبیبی حسین
سرچشمـه فصـاحت و بلاغت
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
امامزاده میر عبداله بزناباد
بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams
صراط مستقیم
برترین لحظه ها
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر
مقبلی جیرفتی
طراوت باران
تنهایی......!!!!!!
کربلا
عشق مشعلدار
سارا احمدی
.: شهر عشق :.
پیامنمای جامع
دلـتنگــ همیـشـگـــــــــی
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
شهادت به روز
بنده ی ناچیز خدا
سلام آقاجان
محمدمبین احسانی نیا
*bad boy*
سرزمین رویا
گوناگون
فرمانده آسمانی من
پرستاری 91
مرام و معرفت
جاده خاکی عشق
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
دل شکســــته
♥ღ تنــــهایــــی من ღ♥
دل نوشته
منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش
من و اریکان
تبیان
عشق
قــلــب هــای آبــی انــاری
ترخون
زیبا ترین وبلاگ
علمدار بصیر
مشکات نور الله
در آغوش خدا
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
پسران علوی - دختران فاطمی
sajadb.tk
تعمیرات تخصصی پرینترهای لیزری رنگی ومشکی وفکس وشارژکارتریج درمحل
عمارمیاندواب
مهاجر
جیغ بنفش در ساعت 25
مردود
profosor
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
دختر و پسرای ایرونی
متین
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
*(: دنـیــــای مـــــــن :) *
آتیه سازان اهواز
دهکده علم و فناوری
شادِ شاد
کشکول
چی کار؟
عشق پاک
دوستانه
باران نامه
« « عاشقی » »
شخصی
نمی دونم بخدا موندم
کشاورزی نوین
تینا!!!!
باکری میاندوآب
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
محبین
یک عاشقانه ی ساده برای من......
::₪ °اینجا همه چی در همه° ₪ ::
خنده بازار 2
دخت خورشید
به رنگ آبی
عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا
دلو بزن به دریا
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
بهار عشق
دل شکسته
*(حرفهای نگفته)*
حرفهایی ازجنس بهشت
تجربه های مربی کوچک
آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل
شادی ، تفریح ، پیامک
تینا
♥ღردپای عشق♥ღ
Chamran University Accounting Association
مقاله های تربیتی
عزیز دل
به نام خالق عشق
فــردا
سکوت عاری از صداست.
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
vagte raftan
*...بانو...*
مسعود رضانژاد فهادان
از یک انسان
جک
کمپین حمایت از باقری لنکرانی
فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د
صداقت
جوجو
بازی
چیزهای جالب
جالب انگیزناک
آسمان آبی
نوجوونی از خودتون
اتاق دلتنگی
سه ثانیه سکوت
هزاره
جوک و خنده
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
sindrela
آشنای غریب
آخرین منجی
شخصی
عشق بی انتها
من هیچم
حدائق ذات بهجة
پسران جوان
والفجر8
کافه ترانزیــــــــت
____نازیانه_____
معماری نوین
شهدای کوهسرخ(مکی)
کد تقلب کرک و ترینر بازی ها
حکمت
عاشقانه
کلاه بافتنی
bakhtiyari20
بروزترین ها
http://www.khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/2314534-130x97.jpgوقتی خبر فاسق تبدیل به سند عالم می شود!

در حاشیه افاضات جدید مرجع تقلید فتنه !

وقتی خبر فاسق تبدیل به سند عالم می شود !/آیه قرآنی که مرجع تقلید فتنه به آن توجه نکرده است

 

آیت الله علی محمد دستغیب از روحانیون نزدیک و حامی سران و اصحاب فتنه روزگذشته در دیدار با اصلاح طلبان استان فارس با اشاره به آن چه رسانه های ضد انقلاب از بند 350 زندان اوین منتشر کردند سخنی بر زبان راند که از یک طلبه مبتدی درس فقه خوانده بعید به نظر می رسد چه برسد به کسی که مدعی مرجعیت بوده و حامیان داخلی و خارجیش از او با عنوان «آیت الله العظمی»! یاد می کنند.

آیت الله دستغیب در این دیدار گفته است : دوستان اصلاح طلب مؤمن ما هیچ ارتباطى با بیگانگان ندارند و هرگز در پى براندازى حکومت یا کنار گذاشتن فقها نیستند، ولى از فقها مى‌خواهند که مطابق آنچه از شرع آموخته‌اند عمل کنند. اگر خارجى‌ها اخبارى منتشر مى‌کنند، به خاطر آن است که اتفاقى افتاده. امروزه در کوچه پس کوچه‌هاى هر کشورى اتفاقى بیفتد، خبرش در همه جا منتشر مى‌شود.

این که اصلاح طلبان با بیگانگان ارتباط دارند یا نه مورد سوال و مداقه این نوشتار نیست و این که آیا اصلاح طلبان و سران و اصحاب فتنه به دنبال براندازی هستند یا نه نیز فعلا محلی از اعراب ندارد ؛ سوال این جا است که آیت الله دستغیب می گوید «انتشار یک خبر در رسانه های خارجی دلیل وقوع آن خبر است و گرنه این رسانه ها آن خبر را منتشر نمی ساختند»

البته اعتماد به رسانه های بیگانه تنها بیماری مختص به علی محمد دستغیب نیست دوست و همزاد او شیخ یوسف صانعی نیز چند سال پیش چنین سخنی بر زبان رانده و گفته بود « کسی که به رادیو و تلویزیون ایران توجه کند، هیچ چیزی از مسائل خبر ندارد. رسانه‌های غربی را نگاه کنید، ببینید اینها چه می کنند. ببینید آقای سازگارا (ضد انقلاب فراری) چه می گوید؟ من ایشان را آدم متدینی می دانم!»

اگر آیت الله دستغیب در ایمان و عدالت دوستان اصلاح طلب خود شکی ندارد و به ارادت آنان به اسلام و انقلاب اعتماد دارد سخنی نیست ولی آیا می تواند این اعتقاد و اعتماد را به رسانه های روباه پیر نیز داشته باشد؟!

آیا می توان به رسانه ای اعتماد کرد که منبع ارتزاق آن وزارت خارجه انگلیس بوده و طبیعتا بایستی پیگیر سیاست های دولت خون ریز و خبیث انگلیس باشد.

آیا تاکنون بارها و بارها دروغ گویی و خباثت گردانندگان این رسانه ها بر ما آشکار نشده است و حال چگونه فردی که خود را مجتهد می داند و می نامد اخبار این رسانه ها را چونان خبر غیر قابل خدشه ای می پندارد و می پذیرد و در صحت وقوع آن شک و تردید روا نمی دارد .

آیا ایشان هنگام قرائت قرآن به این آیه توجه کرده اند که خداوند متعال به مومنان سفارش می کنند « یا أیها الذین آمنوا إن جاءکم فاسق بنبأ فتبینوا أن تصیبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمین» سوره حجرات / 6

حال با توجه به این آیه شایسته نیست که در اخبار منتشره از سوی رسانه های بیگانه تامل کرد و در اطراف آن اندیشید و این اخبار را دربست قبول نکرد ؟!

علی محمد دستغیب می کوشد خود را وابسته به اندیشه و تفکرات شهید آیت الله دستغیب نشان داده و از این وابستگی برای خود مشروعیت کسب کند ولی کیست که نداند این مغالطه دیگر کهنه شده است ولی از وی و کسانی که انتساب اسمی و سببی و نسبی را دلیل حقانیت می دانند می خواهیم که به بند پایانی این نوشتار توجه ویژه ای مبذول دارند .

آیت الله شهید عبدالحسین دستغیب خطاب به برخی روحانی نمایان زاویه گرفته از ولایت فقیه و رهبری می گویند  «کیست که این نامه مرا به گوش عمامه به سرهای ایران برساند، هر کسی می خواهی باش! خودت را مجتهد می دانی، مقدمات خوان می دانی، نمی دانم، هرچه خودتان می دانید. بر تو واجب است امروز تبعیت از یک نفر، تو حق نداری در مقابل رهبر حرفی بزنی، تماماً باید تبعیت کنند… هر عمامه سری که از رهبر مکرم فاصله بگیرد، لعنت خدا برش باد. تمام عمامه سرها همه باید مطیع، همه باید مطیع یک رهبر، امام یکی نائب امام هم یکی، دیگری هیچ تقدم ندارد. همه باید فرمان ببرند، همه باید اطاعت بکنند. یک نفر میزان است. تعدد غلط است. حتی مکرر گفته ام حسن و حسین یکی شان امام بود، حسن امام، حسین مأموم، هیچ وقت حسین تا حسن بود در عرض نبود، تابع تابع. هر چه بهش می گفتند، می گفت هرچه حسن بفرماید، دو تا امام نمی شود، دو تا نائب امام هم غلط است، دو تا رهبر غلط است. رهبری یکی و آن هم معین است. مواظب باشید گرگ ها شما را از رهبر الهی جدا نکنند، شما را گروه گروه نکنند، شما را طعمه خودشان قرار ندهند. وسیله پیشرفت دشمن نشوید. شما الان در جبهه جنگید، در جبهه جنگ دینی هستید. وای به امتی که از رهبر الهی خود فاصله بگیرد، هلاک است، هلاک است، طعمه دشمن است.»

خاتمی این بار قبل از اعتراض های مردمی ناکام شد!

 خاتمی این بار قبل از اعتراض های مردمی ناکام شد!

 ممانعت حراست نمایشگاه از ورود یکی از سران فتنه به مصلی

 

این روزها محمد خاتمی هیچ فرصتی را برای حضور در اماکن عمومی از دست نمی دهد، او دوست ندارد «فراموش» شود، می خواهد به هر قیمت که شده در میان مردم «دیده» شود تا با استفاده از فراموشی افکار عمومی و تکیه بر «اقلیت افراطی عربده کش» حامی خود که رفتارشان بیشتر متکی به «احساساتشان» است تا عقلشان، چنین وانمود کند که در جامعه حضور فعالی دارد.

 در آخرین مورد وی عصر روز دوشنبه قصد داشته تا بدون اطلاع رسانی قبلی به نمایشگاه کتاب برود که با توجه به احتمال اعتراض های مردمی نسبت به حضور وی در یک مکان عمومی، حراست نمایشگاه از ورود خاتمی به نمایشگاه ممانعت به عمل آورده است.

گفتنی است، هفته گذشته نیز خاتمی به بهانه مراسم یادبود پدر همسر خود به دانشکده حقوق دانشگاه بهشتی رفته بود که در پایان با اعتراض شدید تعدادی از دانشجویان مواجه شده و حتی محافظان وی یکی از دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

محمد خاتمی که تا پیش از فتنه سال 88 علیرغم مواضع تند و رادیکال خود به مجامع عمومی رفت و آمد داشت، بعد از ساختارشکنی های اصلاح طلبان در انتخابات دهم ریاست جمهوری، نتوانسته مانند گذشته به امکان عمومی و میان مردم رفت و آمد کند، چه در 22 بهمن همان سال که بواسطه شعارهای «مرگ بر منافق» مردم بلافاصله راهپیمایی را ترک کرد و چه حضور پرحاشیه اش در تیر 1390 در مراسم یادبود آیت الله صدوقی در یزد که بواسطه اعتراض های مردمی مجبور به ترک مراسم شد.

در مجموع به نظر می رسد، رای 18 میلیونی مردم در انتخابات 24 خرداد سال گذشته به حسن روحانی، بیش از هر چیز برای اصلاح طلبان «اشتباه» تفسیر شده است و آنها رای معیشتی و سلبی مردم به رییس جمهور جدید را به معنای اقبال مردم به خود برداشت کرده اند، از این رو دست و پا زدن های اخیر خاتمی برای حضور در مجامع عمومی را نیز باید در همین راستا تفسیر کرد، هر چند وی در عمل جز ناکامی و اعتراض های مردمی، دستاورد دیگری ندارد!

 منبع:رجانیوز

 

پروژه بامزه فتنه‌گران برای سرنگونی نظام! +تصاویر
پروژه بامزه فتنه‌گران برای سرنگونی نظام! +تصاویر

پروژه بامزه فتنه‌گران برای سرنگونی نظام! +تصاویر

کچل ها برای سرنگونی نظام بپاخیزند!

 

هوچی گری، اقدامات مضحک و در یک کلمه «لمپنیزم» به بخشی از هویت جریان سبز و ضد انقلاب تبدیل شده است، رفتارهایی که در سال 88 نیز به کرات از سوی آنها تکرار شد و همین مساله یکی از علل اصلی ریزش پایگاه اجتماعی آنها در بین توده های مردم بود، بگونه ای که بواسطه این رفتارها هر انسان منصف و با شخصیتی به راحتی متوجه بطلان و ماهیت پوچ این جریان می شد.

در آخرین مورد پس از موج سواری ناشیانه ضد انقلاب پیرامون حواشی اتفاقات بند 350 زندان اوین که حتی مورد تکذیب وزیر دادگستری دولت روحانی نیز قرار گرفت، جمعی از حامیان فتنه که عمده آنها نیز در خارج از کشور به سر می برند، پیشنهاد داده اند تا برای ابراز همدردی با فتنه گران در زندان، هر کسی با تراشیدن موهای سر خود و قرار دادن عکس آن بر فضای اینترنت، به ابراز همدردی با آنها پرداخته و گامی بلند جهت سرنگونی جمهوری اسلامی بردارد!


نکته جالب اینکه پس از انتشار عکس های مورد اشاره توسط سبزها، این مساله به یکی از سوژه های اصلی طنز و خنده مخاطبان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است:

یک جوان جویای نام که با انتشار این عکس تصور میکند مبارزه نفس گیری علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357219-1.jpg 

جوان جویای نام دیگری که علاوه بر کچل کردن، با یقه سبز خود خواسته پیام سیاسی مهمی را مخابره کند

 

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357219-2.jpg

 

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357219-3.jpg


نکته دیگر آنکه برخی از چهره هایی که با انتشار عکسهای خود خواسته اند تا با فتنه گران اعلام همدردی کنند ظاهرا از ابتدا دارای موهای چندانی نبوده و چنین وانمود کرده اند که در راستای این فراخوان بزرگ! موهای خود را تراشیده اند:

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357220-1.jpg 

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357220-2.jpg

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357220-3.jpg


هر چند در بین این افراد، تعدادی نیز بدون دست زدن به موهای خود، به کمپین کچل های حامی فتنه گران در اوین ملحق شده اند:

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357222-1.jpg 

http://khatteemam.ir/fa/wp-content/uploads/2014/04/nf00357222-2.jpg

ساسان آقایی نویسنده روزنامه شرق

گفتنی است در واکنش به این اقدامات مضحک سبزها، تعدادی از کاربران شبکه های مجازی با انتشار عکس هایی از رونالدو، ریوالدو، روبرتو کارلوس، ای کیو سان و … اعلام کردند که این افراد نیز از قدیم الایام برای همدردی با فتنه گران در زندان اوین، موهای سر خود را تراشیده اند!

 

منبع:رجا

ورود شیخ حامی فتنه به انتخابات مجلس خبرگان

فاز جدید اقدامات انتخاباتی اصلاح‌طلبان چیست؟

ورود شیخ حامی فتنه به انتخابات مجلس خبرگان 

 

با ورود رسمی یوسف صانعی شیخ حامی فتنه و مدافع کنار آمدن با اسراییل، به بحث انتخابات خبرگان، باید منتظر ماند و دید توصیه های بعدی او در این خصوص چیست و چه تغییری در تاکتیک های انتخاباتی آنها ایجاد خواهد شد.

یوسف صانعی به اصلاح طلبان توصیه کرده است با تمام توان در انتخابات خبرگان شرکت کنند.
او در دیدار با سید هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و جمعی از اعضای سازمان جوانان این مجمع با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان گفته است: “برای حفظ نظام و تقویت آن و جلوگیری از برخی کاستی هایی که در قوه قضائیه و صدا و سیما و نهادهای تحت نظارت رهبری وجود دارد، باید با تمام توان در انتخابات خبرگان شرکت کنید. هر کس درتوانش است ثبت نام کند و انجام وظیفه شکست ندارد. مسلماً خبرگان قدرتمند زمینه ساز نظام قدرتمند است و خبرگان ضعیف و انتخاب شده موجب ضعف نظام و رهبری خواهد بود.”

اظهارات صانعی در حالی است که پیش از این اخبار متعددی در خصوص تلاش گسترده اصلاح طلبان برای تسخیر صندلی های مجلس خبرگان منتشر شده بود اما ورود صانعی به مبحث خبرگان، این اقدامات را رسمی تر خواهد کرد.

آیت الله جنتی پیش از این درباره تحرکات متعدد برای نفوذ به مجلس خبرگان هشدار داده و گفته بود که” انتخابات خبرگان رهبری بسیار مهم است چون به رهبری و ستون انقلاب مربوط می‌شود و عده‌‍‌ای از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تصرف مجلس خبرگان هستند. بنابراین نیازمند یک بیداری و بصیرت هستیم تا مسئولیت سنگین شورای نگهبان را به خوبی اجرایی کنیم.”

گفته می شود تحرکات انتخاباتی طیف هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان در تهران حتی به تهیهلیست انتخاباتی مجلس خبرگان با نام “مجتهدان مصلح و معتدل” نیز منجر شده و لیست مذکور در سایر استان ها نیز ارائه خواهد شد. در همین خصوص نام افرادی چون حسن روحانی، هاشمی رفسنجانی، محقق داماد، سید حسن خمینی و مجید انصاری برای حضور در این لیست نیز به گوش می رسد.

بر این اساس، مهم ترین هدف اصلاح طلبان و حامیان دولت در دوره آتی مجلس خبرگان، بازگرداندن هاشمی رفسنجانی به صندلی ریاست مجلس خبرگان است. زمینه سازی برای این اقدامات تا جایی پیش رفت که حتی شایعه عدم حضور ایت الله مهدوی کنی در انتخابات آتی خبرگان نیز منتشر شد هرچند رییس مجلس خبرگان به صراحت این شایعه را رد کرد و گفت که “برخی افراد آرزوهای خود را به صورت شایعه مطرح می کنند. بنده انشاالله برای انتخابات خبرگان کاندیدا خواهم شد.

منبع:صراط

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کیوان گیتی نژاد 93/2/22:: 2:10 عصر     |     () نظر